torsdag 27 oktober 2011

Hur man mår

Hur mår man egentligen??
Just nu känns det som att de onda tankarna äter och boter sig fast, man tänker mer o det blir till slut en ond cirkel!!
Just nu tycker jag inte om den personen som jag håller på att bli, hur skall jag stoppa det??
Hjärnan känns ibland som att den motverkar sig själv... kroppen förändras och blir mer o mer som en "degklump"
Att sitta på jobb är hemskt, det är där det cirkulerar mest tankar och ibland så bara blir man blank och kan varken prata eller tänka.
De enda gångerna jag mår bra är när jag är tillsammans med min sambo och när jag är hos min häst.
Hur jag mår om en timme när jag kollat klart på drömmen om ett barn är nog ännu sämre än vad jag gjorde för 15min, undrar varför man ibland tycker om att plåga sig på något sätt.....
Fortfarande igen ute i denna internet värld som råkar läsa just denna blogg som är eller har varit i en liknande/samma situation???

Ser fram emot att det snart är helg, igen, läskigt hur snabbt tiden går just nu..... ibland vill jag bara trycka på pause!!
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar